گردشگری ماجراجویانه در تور برزیل




ماجراجویی در تور برزیل

تور برزیل بلیط هواپیما ریو

 

 

گردشگری ماجراجویانه در تور برزیل

 

المپیک سال 2016 توجه توریست را به سمت برزیل بیش‌ازپیش جلب کرد، برزیل جذاب بود و جذاب‌تر هم شد! سفر به برزیل برای هر توریست با هر ذائقه‌ای خوشایند خواهد بود، چه برسد به توریست ماجراجو! قبل از خرید یا رزرو تور برزیل این مقاله را بخوانید.

 

 

جذابیت‌های تور برزیل برای یک توریست ماجراجو

 

 

Visit the Amazon

 

چه چیزی جذاب‌تر از یک ماجراجویی واقعی در آمازون!

رودخانه بزرگ و جنگل آمازون یکی از منحصربه‌فردترین و متفاوت‌ترین پهنه‌های وسیع طبیعی زمین هستند که سالانه میزبان ماجراجویان خاصی از تمام نقاط جهان هستند.

دسترسی به جنگل‌های بارانی اصیل از دروازه شهر Manaus و قایق‌سواری در میان نیلوفرهای وحشی رودخانه آمازون و اقامت شبانه در خانه‌های بومی جنگلی را از اولین تجربیات ماجراجویی خود در آمازون قرار دهید.

تور برزیل به دلیل طبیعت بسیار زیبا جاذبه‌های فراوانی دارد.

 

 

Pantanal Wetlnad

 

کشف مناطق مرطوب Pantanal

آمازون تنها گزینه ماجراجویی در برزیل نیست، منطقه پر از گیاهان و حیوانات کمیاب Pantanal  دریکی از بزرگ‌ترین مناطق مرطوب دنیا، توریست ماجراجوی ما را درمیان گونه‌های خاص گیاهی و جانوری گیج و متحیر می‌سازد.

 

مساحت این منطقه 55 هزار مترمکعب است و خانه‌ی بیش از هزار گونه پرنده، 400 نوع ماهی و خزندگان و همچنین 300 پستاندار است. خانه‌های بومی جنگلی در کنار جست‌وخیز خزندگان و پرندگان فرصت یک اقامت ماجراجویی را ایجاد می‌کنند.

برنامه سفر شما با تور برزیل بسیار جذاب خواهد بود.

 

 

Hiking in Sera de Canastra National Park

 

هایکینگ در پارک ملی

در قسمت جنوبی برزیل با پدیده‌ای به نام پارک ملی Sera de Conastra مواجه می‌شویم، پارک ملی نسبتاً متفاوت از مناطق مرطوب Aamzon و Pantanal هست.

توریست ماجراجو دریکی از نواحی میراث جهانی یونسکو، کوه‌نوردی سبکی با چشم‌انداز و صدای آبشار خواهد داشت، در طول مسیر شاهد چشمه‌ها و رودخانه‌های جاری و پر آب خواهد بود.

بهترین قسمت این ماجراجویی، بکر بودن پارک ملی است. حتی ردپای افراد بومی هم در این منطقه کمتر دیده می‌شود و شاید در یک‌زمان خاص شما تنها کسی باشید که در این ماجراجویی از خود ردپایی بر جای می‌گذارد.

به برنامه تور برزیل خود به عنوان یک گردشگری طبیعی نگاه کنید.

 

 

Fernando de Noronha

 

دقیقاً بر روی سواحل شمالی برزیل، پدیده تلاقی دریا و خشکی Fernando قرار دارد که ا ز 21 جزیره تشکیل‌شده. یکی از بهترین مناطق برای غواصی در دنیای مقدس زیرآب، دلفین‌های سفیدرنگ، کوسه‌ها، لاک‌پشت‌ها بزرگ آبی، ماهی‌های بشمار استوایی و قایق‌های پرعمقی که شمارا به وسط آب می‌برد تمام ماجراجویی این منطقه را فراهم می‌کند.

آب تمیز و درخشان منطقه تا عمق 50 متر زیرآب را نشان می‌دهد.

در برنامه تور برزیل هیجان ورزش‌های دریایی را نیز تجربه کنید.

 

 

Sur Florianopolis

 

برزیل یکی از بهترین‌ها برای شنا به‌صورت مبتدی و حرفه‌ای است. سواحل Sur Florianopolis را نمی‌توان با هر جای دیگری مقایسه کرد، موج‌های بی‌نظیری در همه‌وقت سال عظمت دریا را بیشتر نشان می‌دهند، حدود 42 منطقه ساحلی بافرهنگ و آداب خاص خودشان فرصت انتخاب جایی را که احساس بهتری دارید را نشان می‌دهد.

 

اگر یک توریست ماجراجویی هستید که به‌صورت پیشرفته غواصی می‌کنید آدرس ساحل Joaquina را به شما می‌دهیم. تجربه ماجراجویی و غواصی در سواحلی که رستوران‌ها وزندگی شبانه حرف اصلی را می‌زنند.

 

 

توریست ماجراجو در برنامه تور برزیل

 

برزیل کشوری با جذابیت‌های مختلف است. مطمئن باشید از خرید بلیط هواپیما، رزرو تور برزیل، صرف هزینه و سفر به برزیل پشیمان نمی‌شوید. ممکن است جذابیت‌ها و ریخت‌وپاش‌های پایتخت و شهر مهم برزیل ریودوژانیرو چندان جالب باشد، پس وقت خود را در برنامه سفر برزیل خود هدر ندهید، به بیرون از شهر و مناطق ماجراجویانه و بکر بروید تا حداقل برای یک‌بار هم که شده تجربه و حس و حال متفاوتی از سفر را داشته باشید.



نظرتان را بنویسید







منو